Hvis du endnu ikke har besøgt den nye FACE Stockholm butik på Fisketorvet, skulle du tage at gøre det. Især hvis du aldrig har prøvet produkterne. Det er svært at gå tomhændet hjem, med mindre det er fordi, du er blevet overvældet over FACE Stockholms brede sortiment, som bugner af lækre konsistenser, smukke farver og endda et lækkert udvalg af hudpleje til både ansigt og krop.
FACE Stockholm har et hav af produkter i fast sortiment og laver ikke kollektioner og looks, som du kan finde det hos andre. De dygtige mennesker bag mærket her i Danmark laver i stedet nogle lækre billeder af forskellige kendte danskere, hvor de er blevet stylet med produkterne fra FACE Stockholm. Billedet jeg har brugt i dag er af Lisbeth Østergaard, det er makeupartisten Signe Eflund som har lagt den smukke makeup. Herunder kan du se hvilke produkter Signe har brugt og hvordan du skal gøre for at opnå et tilsvarende look.
Huden
Til huden har Signe brugt Picture Perfect Foundation i farverne A og C, som er en vandfast foundation. Den er ideel til hud, som har skiftende behov for dækning, da den både kan jævnes ud til helt let lag og dække huden meget, dog stadig uden at den bliver tung. Det er en super lækker fast creme foundation, som virkelig giver huden en smuk finish. For at opnå det helt perfekte udseende er huden efterfølgende duppet med Powder Foundation i farven Late March.
Kinder
Bronzeren i farven Capri er brugt til at fremhæve konturerne i ansigtet. Derefter lagde Signe blush i farven Tonight på kindbenet. Eyedust i farven Vanity er brugt som highlighter.
Bryn
Med Brow Shadow i farven Myrrah er brynet fyldt ud og markeret. Det er altid en god idé at fremhæve brynet, da det vitterlig kan løfte hele dit ansigt.
Øjne
For at åbne øjet er Eye Pencil i farven Correct lagt på den våde kant og langs vippekanten under øjet. Under denne brugte Signe en mat øjenskygge i farven Russian Caviar. Øjenskyggen i farven Mist er lagt midt på øjenlåget og ind mod næseryggen for at lysne, derefter er highlighteren i farven Mystic lagt ovenpå. Øverst på låget op mod globelinjen er øjenskyggerne Russian Caviar og Pearl Shadow No. 35 blandet for at skabe dimension og dybde.
Vipper
Først har vipperne fået et lag med Volumizing Mascara, derefter er vippe No. 3 sat på. For virkelig at intensivere looket er der sat single vipper i Long ved yderste øjenkrog.
Når man anvender kunstige vipper, er det vigtigt at få dækket eventuelle mellemrum mellem ens egne vipper og den kunstige vippe med en sort eyeliner, her er brugt Gel Eyeliner i farven Black.
Læber
Til læberne brugte Signe den lækre bærfarvede læbestift Mantra, for ekstra sexede læber er Lip Gloss i farven No. 22 lagt på midten af læben oven på læbestiften.
Negle
På neglene er det Nail Polish i farven No. 3
Makeup: Signe Eflund for FACE Stockholm
Hår: Lisbeth Pjedsted for ChaChaCha
Styling: Karina von d’Ahé
Fotograf: Thomas Fryd
Ovennævnte produkter koster mellem 125-365 kroner og kan købes i udvalgte ChaChaCha saloner og i FACE Stockholm butikken på Fisketorvet.
Fedt look, virkelig lækker sammensætning af farver. Bare ærgerligt at øjenmakeuppen ikke er ens:-(
Også ærgerligt, at billedet er så photoshop’ed, at man slet ikke kan se, hvem det er, endsige se, at det er et “rigtigt” foto.. hvem prøver de mon på at narre? Ikke ligefrem noget, der fremmer mærkets troværdighed i min optik.
Hej Conni!
Jeg synes stadig billederne fra FACE Stockholm er virkelig flotte.
Det er jo et look foto, hvornår har de nogensinde været naturlige?
Hvis man skulle undgå mærker, som pynter på billederne, så skal man også gå uden om Chanel, Dior, MAC, Rimmel, Shiseido og alle de andre?
Et look foto for mig er inspiration, om der er pyntet på sandheden er slet ikke relevant i den sammenhæng.
Mvh. Helene
Jeg kommer fra Sverige og har brugt Makeupstore og Face Stockholm’s produkter hele mit liv. Må sige at jeg syns Face har NOGLE gode ting men jeg blir ofte skuffet når jeg pröver de nye produkter derfra(Men de er vildt gode til rouge, det må jeg erkende). Makeupstore er meget bedre når det kommer til kvalitet syns jeg..
Rigtig lækkert look!
Jeg synes egentlig også at det er rigtig svært at se make-up’en ordentligt, fordi billedet er “shoppet” så meget, at det nærmest er helt utydeligt og blurry : ( Lidt ærgerligt!
Ikke at jeg har noget imod photoshop generelt, – jeg fotograferer og redigerer selv – men mærker som Dior, Chanel, MAC etc., plejer at redigere deres billeder på en måde, så man stadig kan se make-up’en tydeligt, på trods af at det er look fotos.
I deres reklamer er det makeup’en der er i fokus, hvorimod dette mere virker som en reklame for solbrillerne eller øreringene.
Er ellers ikke i tvivl om at FACE Stockholm er et godt mærke, og vil bestemt tjekke det ud, men jeg er enig med Connie i, at de bør skrue lidt ned for redigeringen, da det gør mere skade end gavn – i hvert fald ud fra en tilfældig forbrugers synspunkt! : )
Hej Lea!
Jeg håber bestemt ikke, at mit svar til Conni lyder som et surt opstød! Det var i hvert fald slet ikke hensigten 😀
Sidste gang jeg brugte et billede fra FACE Stockholm, var reaktionerne de samme. Jeg kan sagtens se, hvad I mener, men det generer slet ikke mig.
I øvrigt er der ikke nogen “tilfældige forbrugere” blandt vores læsere <3, kun helt fantastiske og unikke kvinder (og mænd) 😀
Tak for input…jeg lader det gå videre…
Mvh. Helene