Tirsdagstip: Ryst den og find tålmodigheden frem

Peelingshampoo og Alt i en K|U|R
08.12.20
Peelingshampoo og Alt i en K|U|R

Peelingshampoo og Alt i en K|U|R

Det er lidt bizart at blive klar over, hvordan man selv reagerer i situationer, hvor andre reagerer helt anderledes. Det er sket for mig i forbindelse med lanceringen af Peelingshampoo, som desværre er en rigtig drillepind. Først var der en sending pumper, der ikke helt kan det, de plejer at kunne. Og så har vi ikke været gode nok til at formidle at Peelingshampoo ikke bare skal rystes… Den skal VIRKELIG have en ordentlig omgang. Det ER en tyktflydende shampoo, og den ER sej for pumpen at hive op. Oftest skal pumpen have hjælp, fordi den sætter sig fast eller kører MEGET langsomt op igen. Det er et kæmpeproblem, og vi er utrolig kede af det besvær, Peelingshampoo og dermed vi forårsager. Vi satser på at problemet er løst i løbet af foråret næste år. Indtil da må du desværre finde tålmodigheden og tilgivelsen frem.

Vi skal nok få det løst
Som sagt satser vi på at der er en løsning på vej i løbet af foråret… sandsynligvis før. Som du ved, arbejder vi på, at al vores emballage er produceret af OWP. Det gælder også de store pumpeflasker. Det tager bare noget tid at finde den helt rette emballage, derfor er det noget, der lade vente lidt på sig. Selvfølgelig har vi modtaget klager, der er sågar én, der har hældt hele balladen ud i en anden beholder og skåret flasken over. Derfor skylder vi en kæmpe stor tak for tålmodigheden.

Ryst den og find tålmodigheden frem
Måske lyder overskriften lidt som starten af en pjece om vandladning med forstørret prostata… men det hører ikke rigtig hjemme her. Udfordringen med Peelingshampoo har dog også flere sider. Først og fremmest har vi været lidt for gavmilde med den peelende ingrediens, perlite, det er heldigvis forholdsvis nemt at ændre. Så er der pumperne… uanset hvor gerne vi ville, har vi ikke en jordisk chance for at kontrollere dem. Derfor kommer vi ud for, at en sending ikke lever op vores standard. Det er ikke bare træls for os, det ender også med at være det for dig. Lige den del af produktionen har været meget berørt af Covid-19 og følgerne deraf. Det eneste, vi kan gøre, er at beklage. Som sagt arbejder vi intenst på en løsning, og indtil da håber vi, at du vil huske at:

  • Ryste din Peelingshampoo RIGTIG meget før hver eneste brug.
    Bruger du pumpen før, den er blevet rystet, stopper pumpen til… med ekstremt meget stædighed, kan man godt få den til at virke igen, men det tager simpelthen mere tid, end jeg selv er villig til at bruge på en shampoo. Så er det alligevel lettere at hælde den ud i hånden.

Vi håber, at du har lyst til at prøve vores Peelingshampoo alligevel… Den er i al beskedenhed virkelig effektiv også til andet end bare hårvask.

Benyt et af disse links, når du alligevel køber online. Vi får en lille kommision, og det er en stor hjælp.
14 kommentarer
Anne - Sofie A

Ja jeg har ved Gud også bandet over den pumpe og hældt det over på anden flaske, men jeg har ikke rystet det faldt mig bare ikke ind. 😅

Helene Randløv

Hej Anne-Sofie
Det står ellers på etiketten bag på 😛 Nu også på et klistermærke. Det er SÅ træls! Det er vi enige om, og tro mig… det er ikke pæne gloser jeg finder frem, når noget ikke virker.
Kh. Helene

Grete

Den skal rystes voldsomt men det er det hele værd, hvis man har udfordring med hovedbundet.
Jeg har eksperiment med at opbevare den stående på “hovdet”, men der skal stadig rystes ligeså voldsomt.

Helene Randløv

Hvor er det bare dejligt at høre Grete <3
Kh. Helene

Ditte

Jeg har ingen problemer haft med at få det ud OG min ellers kløende hovedbund har det nu dejligt. Den er virkelig effektiv. Tak!

Anne

Hvor er det fint, at I bare melder ærligt ud. 👍 Det kan man forholde sig til og så ved man, at der bliver arbejdet på problemet.
Jeg er en af dem der havde opgivet. Jeg synes simpelthen at det var for besværligt, så jeg droppede den og lod resten af familien om, at bruge den op.
Men nu får den lige en chance mere. 😊

Louuse

Hej
Jeg har lige købt en shampoo men pumpen virker ikke. Den sidder bare nede og kan ikke komme op. Den er købt på Motatos (en madspildsside). Kan jeg så risikere at det er en shampoo med for meget perlite?
Vh. Louise

Helene Randløv Hansson

Hej Louise
Vi sælger dem netop på Motatos for at komme af med dem, der er problemer med. Det er jo et af de vilkår, man tager med, når man køber hos Motatos. De sælger varer, der ellers ville gå til spilde, det kan være på grund af overproduktion, fejlagtig emballage, sæsonbestemte trends, kort eller passeret holdbarhedsdato.
Mængden af perlite er korrekt 🙂
KH. Helene

Stine

Hej de damer! Ja, undskyld, men jeg vil så gerne have en efteråret 2021-status på den her! Jeg vil nemlig gerne prøve den, men mit kadaver er virkeligt ringe og det nytter simpelthen ikke noget at jeg skal bruge mit voldsomt begrænsede fysiske overskud til at stå og bøvle med at ryste shampoo i en grad, så mit fitbit tror jeg er midt i en workout … Er jeres trofaste kunder blevet gladere for shampooen nu end hvad man kan se på f.eks. Matas’ hjemmeside? Og har I fundet en løsning, der ikke kræver noget af forbrugeren eller skal jeg prøve noget andet i stedet?

Helene Randløv Hansson

Hej Stine
Vores emballage er endelig kommet og skal snart fyldes, men den vil altid skulle rystes grundigt. Derfor er det måske ikke produktet for dig. Både Vaskebalsam og Alt i en Shampoo har også kløestillende egenskaber, men der er naturligvis ikke peeling i.

Kh. Helene

Louise D

Jeg har haft succes med at trække pumpen op manuelt. Skrue pumpen af flasken. Tømme pumpen, ved at trykke på den, ude af flasken, indtil den af sig selv begynder at springe op igen, skrue pumpen på igen. Ryste ryste ryste – grundigt. Nu virker den. Pumpen er stadig langsom om at komme op. Men den virker.

Helene Randløv Hansson

Hej Louise
Tak for tippet! Det er så p**se irriterende med den pumpe. Jeg hælder det selv over i en anden flaske, så jeg undgår bøvlet.

Kh. Helene

Miriam

Hej:) Jeres peeling shampoo har gjort store ændringer for min hovedbund, og jeg elsker den, men som mange andre har jeg store problemer med pumpen. Jeg kan se I skriver pumpen er ved at blive skiftet ud, kommer I med nogen form for opdatering når det er fikset, og hvor man kan få tag i de helt ferske flaskerne?:)
Tak på forhånd.

Helene Randløv Hansson

Hej Miriam
Der er lige sendt nye forsyninger til Matas i den nye emballage. Desværre sælger vi ikke flaskerne uden produkt i, jeg bruger en tom Vaskebalsam/Alt i en Shampoo til formålet.

Kh. Helene

Din kommentar

Din email adresse vil ikke blive offentliggjort. Nødvendige felter er markeret med *