Spar 20 procent eller mere på hele Nicehair

Tirsdagstip: Lad os hjælpe dig!

Så kom lige og hils!

Uanset hvordan jeg vender og drejer disse ord, kommer det angiveligt til at lyde som en klage i nogens ører. Det er det ikke! Det er udtryk for, at vi virkelig gerne vil hjælpe, men at det er sværere og sværere for os at nå. Som udgangspunkt svarer vi alle. Vil du rigtig gerne have svar, skal du skrive på Messenger på facebook eller i direct på Instagram. Kommentarer under opslag på de to medier er alt for nemme at overse. Og på sidstnævnte kan vi ikke linke. På mail er vi så langsomme, at vi har været nødt til at få hjælp, derfor er det ikke optimalt at skrive der… med mindre vi beder specifikt om det.

Hav tålmodighed!
For første gang nogensinde, kom jeg til at slette en besked i søndags. Det var et uheld, og problemet blev løst, fordi jeg lige havde fået skimmet spørgsmålet. Sådan landede der en lillebitte FAQ i vores story, og jeg håber, at svarene kan give en lille smule ro i indbakken. Det er ALDRIG fordi, vi ikke vil svare! Spørgsmålene bliver bare flere og flere. Derfor har vi brug for din hjælp! Først og fremmest gør det selvfølgelig ikke noget, at man lige giver os mere end en time til at svare. Det gælder også, selvom man helst ville have haft et svar for længe siden.

Lav en liste
For at kunne hjælpe dig i en fart, spørger vi stort set altid om det samme. Når vi har adgang til informationerne, sparer vi meget tid, og vi kan svare mange flere meget hurtigere.

  • Hvad siger lægen? Hvorfor det er nødvendigt at få en fagperson med ind over, fortæller jeg mere om her ”Tirsdagstip: Start hos lægen”.
  • Hvilke produkter bruger du? Det er her listen kommer ind i billedet. Send en udførlig liste over ALLE de produkter, du bruger. Det vil sige funktion, mærke og præcist produktnavn meget gerne med et link til produktet. Det skal foregå på skrift, for at vi hurtigst muligt, kan finde frem til mulige syndere i forhold til dine udfordringer. Lyder det krævende? Så se det fra vores side… Det er ikke kun dig, der skriver <3 Og jeg lover, at Google virker ligeså godt for dig, som den gør for os :-P
  • Hvilke udfordringer vil du gerne arbejde med? Jo mere detaljeret og udførlig din forespørgsel er, des hurtigere kan du få svar. Derfor er beskeder som: ”Jeg har bumser, hvad skal jeg gøre?” svære at svare på.

Det giver god mening at læse lidt på bloggen, inden du spørger. Under menupunktet ”De Gode Råd” finder du en samling af indlæg, og ja… der er givetvis nogle stykker, der mangler. Fortæl os gerne, hvad du gerne vil læse om.

Vi lever af dine spørgsmål
Hvis du læser ovenstående som en lang voksenskældud, så håber jeg, at du også vil give mig chancen for at sige tak. Der er ingen ord i verden, der kan beskrive, hvor beærede, taknemmelige, glade og sindssygt stolte vi er over at have netop dig som læser. Dine spørgsmål er med til at forbedre både bloggen, produkterne og os. Først og fremmest bliver vi klogere for hvert eneste spørgsmål, vi besvarer. Behov, udfordringer, tendenser og alt muligt andet træder tydeligt frem og tegner et billede. Og det er præcis fordi, vi er så afhængige af dine spørgsmål, at jeg beder om din hjælp. Tak, fordi du spørger :-*



Find vores egen hudplejeserie på Dåseshoppen.dk - Følg os på Facebook og Instagram @pudderdaaserne.dk

Kan du lide, det vi laver? Så brug et af disse links, når du alligevel køber online. Vi får en lille kommision, og det er en stor hjælp.

Matas.dk - Sephora.dk - MAC - Paula's Choice - Asos - Escentual - Lookfantastic.dk - Gosh.dk - Feelunique - Beauty Bay - Nicehair.dk - DECIEM - Ellos - Nelly - Flere links

4 kommentarer

  • Signe Op.

    Jeg hører det bestemt ikke som “brok”! Og jeg tror (håber!) vitterlig ikke, der findes ret mange mennesker, som ikke er klar over, I vil os det bedste. 😊
    Jeres firma er jo vokset betragteligt med lanceringen af jeres produkter, men I ér jo altså ‘kun’ to personer og I kan jo af gode grunde ikke være 87 steder på een gang. Og selvom man selvfølgelig godt ville have haft ekspertbistand i går, når man står med et problem, håber jeg da, at langt de fleste godt kan ræsonnere sig frem til, at der bag de pissedygtige forretningskvinder, hud- og hudplejeeksperter, bloggere og hvad ved jeg, også står to helt (u)almindelige kvinder, som også er mødre, døtre, veninder, hustruer osv osv.
    Nu ved jeg ikke, om I får læst denne kommentar (hahaah!), men jeg kan ligeså godt benytte lejligheden til at sige tak – og tillykke – sådan ret allround. I gør det fandme godt!

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Kian

      Helt enig.
      Jeg er vild med jeres produkter og imponeret over jeres engagement. 😊

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Helene Randløv

      Mange tak Kian, det betyder virkelig meget <3

      Kh. Helene

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Helene Randløv

      Kæreste Signe
      Mange tak for forståelsen, ja… vi er netop helt almindelige… Det betyder alverden med skulderklap og tilkendegivelser, det er det, der gør det hele værd. Tak for lykønskninger og selv tak <3

      Kh. Helene

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Spar 20 procent eller mere på hele Nicehair